Visie & Beleidsplein
Het experiment verlengde schooldag in het basisonderwijs
eindverslag van het evaluatieonderzoek in Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Erp, M. van, Koopman, P., & Voncken, E. (1997). Het experiment verlengde schooldag in het basisonderwijs: eindverslag van het evaluatieonderzoek in Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
In de periode 1992 tot medio 1996 werd in de vier grote steden het Experiment Verlengde Schooldag uitgevoerd. De VSD is een vorm van buitenschools leren. Dit is het eindverslag van het evaluatieonderzoek in Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Uitgever(s): SCO-Kohnstamm Instituut,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marja van ErpPjotr Koopman
Eva Voncken
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
evaluatieprimair onderwijs
verlengde schooldag