Visie & Beleidsplein
Zelfstandig ontdekken en leren tijdens spelen met tegengesteld belang (3)
Iersel, B. van, & Veen, M. (2016, september). Zelfstandig ontdekken en leren tijdens spelen met tegengesteld belang (3). Lichamelijke opvoeding 104 (pp. 28-29)
In het eerste artikel ( Lichamelijke Opvoeding 4, 2016) is het basistikspel uitgelegd en is uitgewerkt hoe dit spel moeilijker gemaakt kan worden voor de lopers. In het tweede artikel ( Lichamelijke Opvoeding 5, 2016) is dieper ingegaan op de keuzeregels waarmee de tikkers het voor zichzelf moeilijker kunnen maken. In dit derde artikel zullen voorbeelden gegeven worden van andere tikspelen en spelen met tegengesteld belang uit andere bewegingsthema’s waar werken met keuzeregels en volgordestappen ook op toegepast kunnen worden.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Zelfstandig ontdekken en leren tijdens spelen met tegengesteld belang (3)
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Berry van IerselMarty Veen
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
(buiten) spelenkeuzevrijheid