Visie & Beleidsplein

Vormen van impliciet leren

het belang van de deskundigheid van de LO-­docent of trainer

Hes, J. (2016, maart). Vormen van impliciet leren: het belang van de deskundigheid van de LO-­docent of trainer. Lichamelijke opvoeding 104 (pp. 44-47)

Aandacht voor motorisch leren is actueel. Gelukkig maar, want dat is wel eens anders geweest. Een groter belang van de aandacht voor motorisch leren en daarmee de motorische ontwikkeling, zowel in de wetenschap als in de onderwijspraktijk, is ook zeker gezien een gesuggereerde relatie tussen motorische ontwikkeling en lichamelijke activiteit op latere leeftijd gewenst (Hoeboer e.a., 2014).

Uitgever(s): KVLO,

Download(s)

Vormen van impliciet leren: het belang van de deskundigheid van de LO-­docent of trainer

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Joost Hes

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

aanleren
expliciet leren
impliciet leren
lichamelijke ontwikkeling