Visie & Beleidsplein
Een doorlopende ontwikkellijn
van bewegen beleven naar bewegen waarderen
Brouwer, B. (2017, april). Een doorlopende ontwikkellijn: van bewegen beleven naar bewegen waarderen. Lichamelijke opvoeding 105 (pp. 8-11)
Als we praten over doorlopende leerlijnen denken we al snel aan vragen als: “Sluit wat we kinderen willen leren bij mikken in het basisonderwijs aan bij de manier waarop beter leren mikken in het voortgezet onderwijs aan de orde komt?” Of: “Moeten ze in de derde klas van het vo nog de handstand-wenden over kastbreedte leren of hebben ze dat in groep vijf van het basisonderwijs al gehad?”.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Een doorlopende ontwikkellijn: van bewegen beleven naar bewegen waarderen
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Berend BrouwerTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
bewegingsonderwijsdoorlopende leerlijnen
lichaamsbeweging
plezier