Visie & Beleidsplein

Inzicht in (werving en) behoud van zwemmers

rapportage data-analyse, kwalitatief onderzoek en verkenning levensfasen

(2018). Inzicht in (werving en) behoud van zwemmers: rapportage data-analyse, kwalitatief onderzoek en verkenning levensfasen. Firma Leef! sportmarketing.

Rapportage met:

  • analyse van de in- en uitstroom data van de KNVB om te onderzoeken waar de grootste in- en uitstroom plaatsvindt (welke leeftijden, welke disciplines, etc.)
  • kwalitatief onderzoek naar redenen van zwemmers om te starten en/of stoppen met zwemmen (bij een vereniging).

Deze rapportage bevat ook inzichten vanuit levensfasen en generaties.

Uitgever(s): Firma Leef! sportmarketing, KNZB,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.


Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

leden
ledenbinding
levensloop
lidmaatschappen
zwemmen