Visie & Beleidsplein
Psychologie en pedagogiek van het jonge kind
over ontwikkeling, stimulering en vorming
Imelman, J.D., Goorhuis-Brouwer, S., & Meijer, W. (2019). Psychologie en pedagogiek van het jonge kind: over ontwikkeling, stimulering en vorming. Assen: Koninklijke Van Gorcum.
Dit boek biedt overzicht op wat opvoeding en onderwijs voor kinderen van nul tot ongeveer 10 jaar zou moeten inhouden.
De baby-, dreumes-, peuter-, en kleuterfasen en de eerste schooljaren worden vanuit de praktijk en theorie behandeld.
Uitgever(s): Koninklijke Van Gorcum,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Jan Dirk ImelmanSieneke Goorhuis-Brouwer
Wilna Meijer
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
baby'sdreumesen
kinderen
kleuters
leerlingen
opvoeding
pedagogiek
peuters
psychologie