Visie & Beleidsplein

Psychologie en pedagogiek van het jonge kind

over ontwikkeling, stimulering en vorming

Imelman, J.D., Goorhuis-Brouwer, S., & Meijer, W. (2019). Psychologie en pedagogiek van het jonge kind: over ontwikkeling, stimulering en vorming. Assen: Koninklijke Van Gorcum.

Dit boek biedt overzicht op wat opvoeding en onderwijs voor kinderen van nul tot ongeveer 10 jaar zou moeten inhouden.

De baby-, dreumes-, peuter-, en kleuterfasen en de eerste schooljaren worden vanuit de praktijk en theorie behandeld.

Uitgever(s): Koninklijke Van Gorcum,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jan Dirk Imelman
Sieneke Goorhuis-Brouwer
Wilna Meijer

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

baby's
dreumesen
kinderen
kleuters
leerlingen
opvoeding
pedagogiek
peuters
psychologie