Visie & Beleidsplein

Student-Designed Games als models-basedd practice

Koekoek, J., & Treub, J. (2019, april). Student-Designed Games als models-basedd practice. LO Magazine 107 (pp. 9 - 11)

Een onderwijsmodel dat een leerkracht bewegingsonderwijs in lessen gebruikt wordt niet zo maar even ingewisseld voor een ander concept. Toch kan het experimenteren met innovatieve onderwijsconcepten leerkrachten inspireren om hun eigen vakdidactische structuur en werkwijzen in de gymles bij te stellen. In dit artikel wordt beschreven hoe een innovatieve en eigentijdse ‘models-based practice’ kan worden uitgeprobeerd: Student-Designed Games. Dit wordt gedaan op de Rosa basisschool in Den Haag.

Uitgever(s): KVLO,

Download(s)

Treub - Student-Desgned Games als models-based practice - KVLO

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jeroen Koekoek
John Treub

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

creativiteit
curriculum
onderwijs