Visie & Beleidsplein
De actieve schooldag in het basisonderwijs
structurele inbedding van meer bewegen aan de hand van vier casestudies
Westerbroek, M (2024, juli). De actieve schooldag in het basisonderwijs: structurele inbedding van meer bewegen aan de hand van vier casestudies. LO Magazine 112 (pp. 14 - 16)
De schoolcontext is voor kinderen een belangrijke omgeving waar ze beweegervaringen op kunnen doen. Maar hoe zorg je als school dat kinderen goed en voldoende bewegen tijdens de schooldag? En welke voorwaarden spelen daarbij een rol? Dat onderzochten we via casestudies bij vier scholen op basis van het CAS Framework.
CAS Framework, actieve schooldag, casestudies
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Westerbroek - De actieve schooldag in het basisonderwijs - KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marthe WesterbroekTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.