Visie & Beleidsplein
Kwalitatieve evaluatie van de FLASH! vmbo-campagne
effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld
Duijvestijn, P. (2005). Kwalitatieve evaluatie van de FLASH! vmbo-campagne: effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld. Amsterdam: DSP groep.
Kwalitatieve evaluatie van de FLASH!-campagne voor het vmbo. Deze campagne is in september 2004 van start gegaan en bestaat op schoolniveau uit een vakoverstijgend lespakket 'Actieve leefstijl' en de zogenaamde FLASH! energy tour (FET). De FET is een (pilot)tour langs vmbo-scholen met sport- en beweegclinics en een dans- c.q. beweegfeest. De evaluatie moet antwoord geven op de volgende vraag: Wat heeft de FLASH!-campagne voor het vmbo teweeggebracht bij scholen, hun eventuele samenwerkingspartners en leerlingen en wat zijn daarin bevorderende en belemmerende factoren?
Uitgever(s): DSP groep,
Download(s)
Kwalitatieve evaluatie van de FLASH! vmbo-campagne : effecten, succesfactoren en verbeterpunten in beeld
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Paul DuijvestijnTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Flash! (project)campagne
evaluatie
vmbo