Visie & Beleidsplein

Oranje index 2004

de oranjebeleving in Nederland onder de loep

(2004). Oranje index 2004: de oranjebeleving in Nederland onder de loep. Amstelveen: TBWA \ Brand Experience Company.

Presentatie (juli 2004) van de 'Oranje Index', een model voor het meten van de beleving rondom Euro 2004 (EK voetbal 2004) in het algemeen en het Nederlands Elftal in het bijzonder. Het model is ontwikkeld door TBWA\Brand Experience Company en marktonderzoeksbureau Trendbox. Inmiddels wordt de methodiek van dit model ook door adverteerders ingezet voor het meten van de beleving van specifieke evenementen. Tevens in deze map: brochure van het bedrijf TBWA\Brand Experience Company.

Uitgever(s): TBWA \ Brand Experience Company,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.


Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

Nederland
beleving
evenementen
landelijk
maatschappelijke betrokkenheid
media
meetmethoden
sociale cohesie
voetbal