Visie & Beleidsplein
De tweede loopgolf
over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten
Bottenburg, M. van (2006). De tweede loopgolf: over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulier Instituut.
Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van het W.J.H. Mulier Instituut in opdracht van de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU).
Uitgever(s): W.J.H. Mulier Instituut,
Download(s)
De tweede loopgolf : over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Maarten van BottenburgTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
atletiekhardlopen
marketing
wandelen