Visie & Beleidsplein

De tweede loopgolf

over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten

Bottenburg, M. van (2006). De tweede loopgolf: over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulier Instituut.

Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van het W.J.H. Mulier Instituut in opdracht van de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU).

Uitgever(s): W.J.H. Mulier Instituut,

Download(s)

De tweede loopgolf : over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Maarten van Bottenburg

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

atletiek
hardlopen
marketing
wandelen