Visie & Beleidsplein
50+
hoezo homogeen?
5 typologieën
diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep
Toorenburg, L. van, & Anderiesen, A. (2006). 50+: hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep. Hoofddorp: 50+ Expertisecentrum.
Dit boekje biedt inzicht in de diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep: 50-plussers. Naast de segmentatie gaat dit boekje in op de belevingswereld, houding en kernwaarden van 50-plussers, en op de beleving van deze groep op het gebied van auto's, banken, mobiele telefonie, beeld en geluid, persoonlijke verzorging en voeding.
Uitgever(s): 50+ Expertisecentrum,
Download(s)
50+ : hoezo homogeen? : 5 typologieën : diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Lammers van ToorenburgAn Anderiesen
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
doelgroepenmarktonderzoek
ouderen