Visie & Beleidsplein

50+

hoezo homogeen?

5 typologieën

diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep

Toorenburg, L. van, & Anderiesen, A. (2006). 50+: hoezo homogeen?, 5 typologieën, diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep. Hoofddorp: 50+ Expertisecentrum.

Dit boekje biedt inzicht in de diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep: 50-plussers. Naast de segmentatie gaat dit boekje in op de belevingswereld, houding en kernwaarden van 50-plussers, en op de beleving van deze groep op het gebied van auto's, banken, mobiele telefonie, beeld en geluid, persoonlijke verzorging en voeding.

Uitgever(s): 50+ Expertisecentrum,

Download(s)

50+ : hoezo homogeen? : 5 typologieën : diverse kleuren en voorkeuren van een dynamische, levenslustige en koopkrachtige doelgroep

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Lammers van Toorenburg
An Anderiesen

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

doelgroepen
marktonderzoek
ouderen