Visie & Beleidsplein

The second running wave

on the growth and size of the running market and how the KNAU can further develop its market share

Bottenburg, M. van, Kalmthout, J. van, & Meulen, R. van der (2006). The second running wave: on the growth and size of the running market and how the KNAU can further develop its market share. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulierinstituut.

Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van het W.J.H. Mulier Instituut in opdracht van de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU). Engelstalige versie.

Uitgever(s): W.J.H. Mulierinstituut,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Maarten van Bottenburg
Janine van Kalmthout
Ruud van der Meulen

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

atletiek
hardlopen
marketing