Visie & Beleidsplein
Voetballen in de kleine ruimte
een onderzoek naar de geografische marktgebieden en ruimtelijke uitbreidingsmogelijkheden voor de clubs in het Nederlandse betaald voetbal
Hoof, S. van, Dejonghe, T., & Kemmeren, T. (2006). Voetballen in de kleine ruimte: een onderzoek naar de geografische marktgebieden en ruimtelijke uitbreidingsmogelijkheden voor de clubs in het Nederlandse betaald voetbal. Nieuwegein: Arko Sports Media.
De vraag die in dit rapport aan bod zal komen, is of de 37 clubs in het betaald voetbal (seizoen 2004/2005) nog steeds levensvatbaar zijn, of de clubs bovendien optimaal gebruikmaken van hun ruimtelijk marktpotentieel en of er plaats is voor nieuwe betaaldvoetbalondernemingen in het Nederlandse betaald voetbal.
Uitgever(s): Arko Sports Media,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Sjef van HoofTrudo Dejonghe
Thijs Kemmeren
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Betaald Voetbal OrganisatiesNederland
marktonderzoek
ontwikkeling
sportverenigingen
topsport
voetbal