Visie & Beleidsplein
ADOratie van sponsors?
onderzoek naar het effect van sponsoring ten aanzien van goodwill, interesse en aankoopgedrag van supporters
Mennen, L.L.J. (2006). ADOratie van sponsors?: onderzoek naar het effect van sponsoring ten aanzien van goodwill, interesse en aankoopgedrag van supporters. Tilburg: Universiteit van Tilburg, Leisure studies.
Dit rapport tracht inzicht te geven in de mate waarin sponsoring van ADO Den Haag positieve effecten heeft ten opzichte van de sponsor (goodwill, interesse en aankoop van sponsorproducten), teneinde aanbevelingen te maken richting ADO Den Haag met betrekking tot de effectiviteit van sponsoring.
Uitgever(s): Universiteit van Tilburg, Leisure studies,
Download(s)
ADOratie van sponsors? : onderzoek naar het effect van sponsoring ten aanzien van goodwill, interesse en aankoopgedrag van supporters
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
L.L.J. MennenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
effectmetingscripties
sponsoring
topsport
voetbal