Visie & Beleidsplein
Making sence of diversity in organizing sport
the business of sports, vol. 2
Knoppers, A., & Anthonissen, A. (2006). Making sence of diversity in organizing sport: the business of sports, vol. 2. Oxford: Meyer & Meyer Sport.
Dit boek bevat acht artikelen en gaat over organisatorische gevolgen van processen van zingeving en betekenis geven aan diversiteit in sportorganisaties. Het probeert managers en sportbestuurders te stimuleren om uitdagingen aan te gaan betreffende diversiteit. De combinatie van theorie en praktijk in dit boek maakt de onderwerpen heel herkenbaar voor de lezer. Het is bedoeld voor beleidsmakers, studenten, onderzoekers en managers met interesse voor organisatie- en sportstudies.
Uitgever(s): Meyer & Meyer Sport,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Annelies KnoppersAnton Anthonissen
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
besturendiversiteit
diversiteitsbeleid
sportmanagement
sportorganisaties