Visie & Beleidsplein

Jaarevaluatie postbus 51-campagnes 2006

(2007). Jaarevaluatie postbus 51-campagnes 2006. Den Haag: Dienst Publiek en Communicatie.

Jaarlijks wordt de Jaarevaluatie Postbus 51-campagnes door de minister-president aangeboden aan de Tweede Kamer. Sinds 1999 onderzoekt de Dienst Publiek en Communicatie de resultaten van de Postbus 51-campagnes op een systematische en vergelijkbare wijze met behulp van de trackingmethodiek. In 2006 zijn bij 80% van de campagnes aantoonbare effecten gerealiseerd op kennis, houding of gedrag. Dat is een toename ten opzichte van voorgaande jaren. Campagnes die aanzienlijke effecten weten te realiseren zijn vaak nieuwe campagnes met een grote mediadruk of campagnes waarbij de interesse in het campagneonderwerp redelijk hoog is.

Uitgever(s): Dienst Publiek en Communicatie,

Download(s)

Jaarevaluatie Postbus 51-campagnes 2006

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.


Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

Flash! (project)
campagne
overheid
reclame