Visie & Beleidsplein
Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor
Jong, M. de (2007). Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor. Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.
Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet door The Leisure Database Company. Het is een database door en voor fitnessondernemers. Deze afstudeerscriptie geeft antwoord op de vraag hoe de Nationale Fitnessmonitor met de daarbijbehorende afgeleide deelproducten het beste aan de verschillende interessante doelgroepen verkocht kan worden.
Uitgever(s): Fontys Economische Hogeschool Tilburg,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marcia de JongTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
fitnessfitnesscentra
marketing
scripties