Visie & Beleidsplein
Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor
bijlagenbundel behoefteonderzoek
Jong, M. de (2007). Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor: bijlagenbundel behoefteonderzoek. Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.
Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet door The Leisure Database Company. Het is een database door en voor fitnessondernemers. Om de eventuele behoeften aan data over fitness in de markt te peilen is in het kader van een afstudeerstage een behoefteonderzoek uitgevoerd. Deze bijlagenbundel vormt een onderbouwing voor de afstudeerscriptie die antwoord geeft op de vraag hoe de Nationale Fitnessmonitor met de daarbijbehorende afgeleide deelproducten het beste aan de verschillende interessante doelgroepen verkocht kan worden.
Uitgever(s): Fontys Economische Hogeschool Tilburg,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marcia de JongTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
doelgroepenfitness
fitnesscentra
marketing
marktonderzoek
scripties