Visie & Beleidsplein
De hunkerende stad
bewoners, bedrijven, bezoekers en hun onderlinge interactie en spanningsvelden
Lombarts, A. (2008). De hunkerende stad: bewoners, bedrijven, bezoekers en hun onderlinge interactie en spanningsvelden. Diemen: Hogeschool INHOLLAND.
Dit document bestaat uit twee delen. In het eerste deel worden de ontwikkelingen en trends op het gebied van city marketing geplaatst in een globale wereld. Daarna volgt een beschrijving van de ontwikkelingen binnen het leisure en toeristische veld. In deel twee worden de doelgroepen en de organisatorische aspecten van city marketing, specifiek in relatie tot leisure, behandeld. Tot slot wordt de koers van het lectoraat voor de komende jaren toegelicht aan de hand van huidige en toekomstige onderzoeken.
Uitgever(s): Hogeschool INHOLLAND,
Download(s)
De hunkerende stad : bewoners, bedrijven, bezoekers en hun onderlinge interactie en spanningsvelden
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Angelique LombartsTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
lezingenmarketing
steden
toerisme
vrije tijd