Visie & Beleidsplein

Sports Sponsorship 2.0

unleashing the passion for sports to accelerate business growth

the future of sports sponsorship

a strategic business outlook

Peverelli, R., & Feniks, R. de (2008). Sports Sponsorship 2.0: unleashing the passion for sports to accelerate business growth, the future of sports sponsorship, a strategic business outlook. Leusden: VODW Marketing.

In dit rapport zet VODW Marketing een visie op de context en de kansen van sportsponsoring uiteen. De visie is het resultaat van een internationaal onderzoeksprogramma dat een jaar duurde en onder andere bestond uit meer dan veertig interviews met onder andere multinationals, mediabedrijven en sport gerelateerde liefdadigheidsinstellingen. Men wil een plaatje laten zien van hoe sportsponsoring er in 2013 uit zou kunnen zien.

Uitgever(s): VODW Marketing,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Roger Peverelli
Reggy de Feniks

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

bedrijfsleven
organisaties
sponsoring
sport (algemeen)
sportbusiness
welzijnsinstellingen