Visie & Beleidsplein
Campagneboek
30 minuten bewegen
Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) (2009). Campagneboek: 30 minuten bewegen. Bennekom: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).
Om mensen te ondersteunen bij hun keuze voor een gezonde en actieve leefstijl, kan een massamediale campagne ondersteunend zijn om de belangstelling te vergroten en informatie over het belang van sport en bewegen over te brengen. Gecombineerd met concrete, lokale initiatieven kunnen de campagnes leiden tot blijvende gedragsverandering. Dit campagneboek biedt handvaten om een lokaal campagneplan op te zetten. Het staat vol met handige praktijkvoorbeelden en checklisten!
Uitgever(s): Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB),
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB)Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
30minutenbewegen (project)campagne
gemeentelijk beleid
gemeenten
lokaal beleid