Visie & Beleidsplein
Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening
continue resultaatverbetering als managementstijl
Wijchers, L.T.R., Kerklaan, L.A.F.M., & Mastenbroek, W.F.G. (1996). Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening: continue resultaatverbetering als managementstijl. Deventer: Kluwer bedrijfswetenschappen.
Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening maakt een snelle ontwikkeling door. Iedereen heeft er mee te maken, niet in de laatste plaats het management. Opvallend is dat na verloop van tijd kwaliteitsprojecten wegzakken in de dagelijkse beslommeringen. De vraag is hoe dit soort situaties voorkomen kunnen worden. In zes delen wordt in dit boek stap voor stap uitgelegd hoe kwaliteitsmanagement wel blijvend succesvol kan zijn.
Uitgever(s): Kluwer bedrijfswetenschappen,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Loek WijchersLeo Kerklaan
Willem Mastenbroek
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
dienstverlening (arbeid)kwaliteit
management