Visie & Beleidsplein
Keurmerk buitensport
Dost, J., Franke, S., Holtkamp, C., Spliethoff, L., Wolfs, B., & Zeeland, R. van (1994). Keurmerk buitensport.
Deze publicatie handelt over het Keurmerk Buitensport en is geschreven door studenten. De opdracht was het schrijven van een marketingplan, communicatieplan en een vormgevingsplan. De centrale vraag in het document luidt als volgt: hoe verbeter je de naamsbekendheid van en het vertrouwen in het Keurmerk Buitensport? Het verslag begint met een omschrijving van het Keurmerk Buitensport en de twee organisaties die het keurmerk hebben opgezet. Daarna volgen de interne en externe analyse van het keurmerk. Vervolgens komen de drie plannen aan bod. Ieder plan heeft een eigen conclusie en het verslag wordt afgesloten met een algemene conclusie. In hoofdstuk 8 worden die problemen gepresenteerd die bij het Keurmerk Buitensport spelen. De bijlagenbundel is een apart document.
Uitgever(s):
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Joyce DostSacha Franke
Corine Holtkamp
Lara Spliethoff
Belinda Wolfs
Rachel van Zeeland
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
communicatiekwaliteit
kwaliteitsinstrumenten
marketing