2023 |
|
Reguleringsdoelen in po Uitgever(s):
KVLO |
2023 |
|
De docent LO als veranderaar Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Visie en doelstellingen Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Lichamelijke opvoeding (1) Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Lichamelijke opvoeding (2) Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Sportonderwijs (3) Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Bewegingsonderwijs (4) Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Sport- en bewegingsonderwijs (5) Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Visie en doelstellingen Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Docent bewegingsonderwijs als partner gezondheid Uitgever(s):
KVLO |
2020 |
|
Win-winsituatie voor de sportvereniging en de Haagse ALO Uitgever(s):
KVLO |
2019 |
|
Beter refleteren met het G-model Uitgever(s):
KVLO |
2018 |
|
Een 'caring climate' in de les is gunstig voor de motivatie Uitgever(s):
KVLO |
2017 |
|
Praktijkgericht onderzoek met en voor docenten bewegingsonderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2016 |
|
Addressing and navigating the social domain in sport Uitgever(s):
Universiteit Utrecht |
2016 |
|
Pedagogisch handelen Uitgever(s):
KVLO |
2015 |
|
Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2014 |
|
Trainer-kind interactie Uitgever(s):
BlackboxPublishers |
2014 |
|
Win-win voor trainer en jeugdsporter?! Uitgever(s):
Kennispraktijk |
2014 |
|
Gedrag van trainer/coach is bepalend voor ontwikkeling van jeugdsporters Uitgever(s):
Kennispraktijk - voor sport, onderwijs & gezondheid |
2014 |
|
Hoe geeft de docent LO zelf betekenis aan het begrip motiverend vakmanschap? Uitgever(s):
KVLO |
2013 |
|
Veilig schoolklimaat Uitgever(s):
KVLO |
2013 |
|
Omgaan met mensen uit verschillende culturen Uitgever(s):
KVLO |
2013 |
|
Samenwerken als indicator van het ontwikkelen van sociale vaardigheden Uitgever(s):
KVLO |
2012 |
|
Er is meer te winnen... Uitgever(s):
Kennispraktijk - voor sport, onderwijs & gezondheid, Haagse Hogeschool, KNVB |
2012 |
|
Er is meer te winnen... Uitgever(s):
Kennispraktijk - voor sport, onderwijs & gezondheid, Haagse Hogeschool, KNVB |
2012 |
|
Er is meer te winnen... Uitgever(s):
Kennispraktijk - voor sport, onderwijs & gezondheid, Haagse Hogeschool, KNVB |
2012 |
|
Kwaliteit van methoden in het bewegingsonderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2012 |
|
Paralympisch talent in het regulier onderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2009 |
|
Effecten van sportbeoefening op de cognitieve, sociaal-emotionele en morele ontwikkeling van kinderen en jeugdigen Uitgever(s):
Sportgericht |
2009 |
|
Sociale en morele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2009 |
|
Draagt sportbeoefening bij aan sociale ontwikkeling van kinderen en jeugdigen? Uitgever(s):
KVLO |
2008 |
|
Het evalueren, beoordelen op de HALO Uitgever(s):
KVLO |
2008 |
|
Physical education in England Uitgever(s):
KVLO |
2007 |
|
Het belang van het pedagogisch klimaat voor de praktijk van het bewegingsonderwijs (1) Uitgever(s):
KVLO |
2007 |
|
Het belang van het pedagogisch klimaat (2) Uitgever(s):
KVLO |
2007 |
|
Draagt sportbeoefening bij aan de opvoeding van jeugdigen? Uitgever(s):
KVLO |
2007 |
|
Het belang van het pedagogisch klimaat (3) Uitgever(s):
KVLO |