2024 |
|
QualiTePe - Een Europees kwaliteitskader voor lesgeven binnen LO Uitgever(s):
KVLO |
2024 |
|
Formatief handelen: ervaringen van leraren LO Uitgever(s):
KVLO |
2023 |
|
Stoppen met beoordelen is geen oplossing Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
Formatief handelen met rubrics Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding Uitgever(s):
KVLO |
2019 |
|
OnderzoekLO.nl - Voor leraren en studenten LO Uitgever(s):
KVLO |
2018 |
|
Toolbox voor een motiverend leerklimaat Uitgever(s):
KVLO |
2018 |
|
Professionalisering van docenten LO in Nederland Uitgever(s):
KVLO |
2018 |
|
Lesson study: een effectieve methode voor professionalisering? Uitgever(s):
KVLO |
2015 |
|
Evalueren om te leren Uitgever(s):
KVLO |
2015 |
|
Motiverend beoordelen binnen de lessen Spel Uitgever(s):
KVLO |
2014 |
|
Physical education's contribution to levels of physical activity in children and adolescents Uitgever(s):
Maastricht University |
2014 |
|
Onderzoekartikelen in de LO: papierverspilling? Uitgever(s):
KVLO |
2014 |
|
Beoordelen in de lichamelijke opvoeding Uitgever(s):
KVLO |
2014 |
|
Kwaliteit van beoordeling binnen LO Uitgever(s):
KVLO |
2011 |
|
Bij modern bewegingsonderwijs wordt…… bewogen! Uitgever(s):
KVLO |
2010 |
|
Intensiteit van de les LO in Nederland (intern rapport) Uitgever(s):
Lectoraat Fysieke Activiteit en Gezondheid, Fontys Sporthogeschool |
2010 |
|
Bijdrage van lichamelijke opvoeding en actief transport aan het energieverbruik van adolescenten (intern rapport) Uitgever(s):
Lectoraat Fysieke Activiteit en Gezondheid, Fontys Sporthogeschool |
2010 |
|
Intensiteit van lessen lichamelijke opvoeding in Nederland gemeten Uitgever(s):
KVLO |
2009 |
|
Motorische vaardigheid, fysieke activiteit en de rol van het bewegingsonderwijs Uitgever(s):
KVLO |
2008 |
|
Kan LO bijdragen aan de beweegnorm? Uitgever(s):
KVLO |