2024 |
|
Samen leren in het netwerk Dynamische vo-scholen Uitgever(s):
KVLO |
2024 |
|
Samen bewegen; praktijkonderzoek naar inclusie bij LO in vo Uitgever(s):
KVLO |
2024 |
|
De dynamische schooldag; roostering van buitenspelen door de dag heen Uitgever(s):
KVLO |
2024 |
|
De vijf knoppen voor kwalitatief goed buitenspelen op de basisschool (1) Uitgever(s):
KVLO |
2024 |
|
De rol van de begeleider tijdens het buitenspelen (2) Uitgever(s):
KVLO |
2023 |
|
Urban Sports Uitgever(s):
Hogeschool van Amsterdam |
2023 |
|
Bewegend leren is hip! Uitgever(s):
KVLO |
2023 |
|
Meer verbinding tussen de LO-les en urban sportplekken Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Kleuters in beweging! Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Bewegen in en om school: essentieel voor de ontwikkeling van onze jeugd Uitgever(s):
Academische Uitgeverij Eburon |
2022 |
|
De kracht van de vakleerkracht, zorgprofessionals en de intern begeleider Uitgever(s):
KVLO |
2022 |
|
Effectief bewegingsonderwijs op de basisschool Uitgever(s):
Hanzehogeschool Groningen., NRO |
2021 |
|
Keuzewijzer online bewegen Uitgever(s):
Hogeschool van Amsterdam |
2021 |
|
Het effect van beweegmomenten op school: wat weten we vanuit onderzoek? Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
Het effect van beweegmomenten op school Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
De dynamische schooldag Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
Meer bewegen in en om de scholen in de Westelijke Tuinsteden Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
Een les niet gevallen, is een les niet geleerd! Uitgever(s):
KVLO |
2021 |
|
De Keuzewijzer Online Beweegactiviteiten Uitgever(s):
KVLO |
2020 |
|
The effects of the PLAYTOD program on children’s physical activity at preschool playgrounds in a deprived urban area Uitgever(s):
|
2020 |
|
Just dance? Teachers perspectives on implementing a daily classroom physical activity break Uitgever(s):
Wolters Kluwer |
2016 |
|
Het schoolplein en een gezonde ontwikkeling Uitgever(s):
KVLO |
2015 |
|
Het plein wacht …(1) Uitgever(s):
KVLO |
2015 |
|
Het plein wacht …(2) Uitgever(s):
KVLO |
2014 |
|
A short physical activity break from cognitive tasks increases selective attention in primary school children aged 10-11 Uitgever(s):
Elsevier b.v. |
2014 |
|
Playgrounds Uitgever(s):
Vrije Universiteit Amsterdam |
2010 |
|
Meer bewegen, beter bij de les? Uitgever(s):
KVLO |
2008 |
|
Kansen voor kinderen in Amsterdam-West Uitgever(s):
KVLO |