| 2025 |
|
State-of-the-art of exergames Uitgever(s):
Wageningen University & Research (WUR) |
| 2018 |
|
The effect of physical activity interventions comprising wearables and smartphone applications on physical activity Uitgever(s):
Springer Link |
| 2015 |
|
Active video games Uitgever(s):
Vrije Universiteit Amsterdam |
| 2014 |
|
Onderzoeker Monique Simons over beweeggames Uitgever(s):
Kenniscentrum Suiker en Voeding |
| 2012 |
|
Active gaming in Dutch adolescents Uitgever(s):
Simons et al. |
| 2012 |
|
Evaluatie interventie beweeggames Uitgever(s):
TNO Behavioural and Societal Sciences |
| 2012 |
|
Dutch children and parents' views on active and non-active video gaming Uitgever(s):
|
| 2011 |
|
Dip in aantal bedrijven dat aan bewegingsstimulering doet Uitgever(s):
TNO |
| 2010 |
|
Bewegen met computer games Uitgever(s):
TNO Preventie en Zorg |
| 2009 |
|
Het effect van omgevingsverandering op het lunchwandelgedrag van werknemers Uitgever(s):
TNO Kwaliteit van Leven, Body@Work |
| 2008 |
|
Ga je mee lunchwandelen Uitgever(s):
TNO Preventie en Zorg |
| 2008 |
|
Evaluatie scoren voor gezondheid Uitgever(s):
TNO Kwaliteit van Leven |
| 2007 |
|
Bewegen met computergames Uitgever(s):
TNO Preventie en Zorg |
| 2007 |
|
Evaluatie scoren voor gezondheid Uitgever(s):
TNO Preventie en Zorg |
| 2006 |
|
Gezond dansen Uitgever(s):
TNO Preventie en Zorg |
| z.j. |
|
The role of active gaming in physical activity in Dutch adolescents Uitgever(s):
TNO |