Visie & Beleidsplein
U zoekt op "computerspellen" in trefwoorden binnen alle publicaties
1. Zoek binnen
Zoek binnen alle publicaties
Meerdere komma gescheiden waarden mogelijk bijv: 'voetbal, utrecht'Specifiek
Type medium
2. Filter resultaten
55 resultaten gevonden
Klik op jaar of titel om te sorteren.
- Reset filters
Resultaten
Jaar: |
Download: | Titel: |
---|---|---|
2024 | Prestatiebevorderende middelen in esports Uitgever(s): Mulier Instituut |
|
2023 | Factsheet Esports in Nederland Uitgever(s): Kenniscentrum Sport & Bewegen, Loadout |
|
2022 | Gezondheid en welzijn van jongeren in Nederland Uitgever(s): Universiteit Utrecht |
|
2021 | Level up! Uitgever(s): Arko Sports Media |
|
2021 | Onderzoek esports - Gemeente Rotterdam Uitgever(s): Gemeente Rotterdam |
|
2020 | Esports: een introductie voor beleid, onderzoek en praktijk Uitgever(s): Kenniscentrum Sport & Bewegen |
|
2019 | Brain in motion Uitgever(s): Donders Institute |
|
2019 | Factsheet exergaming voor mensen met dementie: beweeg je mee? Uitgever(s): Amsterdam UMC |
|
2019 | Gamen & esport in Nederland Uitgever(s): Mulier Instituut |
|
2019 | E-sport en gaming in Nederland Uitgever(s): Arko Sports Media |
|
2018 | De sociale aspecten van online multiplayer gamen en de ontwikkeling van esport Uitgever(s): Universiteit Utrecht |
|
2017 | eSports report Uitgever(s): Nielsen |
|
2016 | Beweeggames bieden nieuwe mogelijkheden voor het onderwijs Uitgever(s): Arko Sports Media |
|
2016 | Urban gaming Uitgever(s): Wiljan van Wilgenburg |
|
2015 | Active video games Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam |
|
2015 | De tijd is rijp voor bewegen en muziek! Uitgever(s): KVLO |
|
2014 | Van tikken naar taggen Uitgever(s): ...daM uitgeverij |
|
2014 | Drempels voor digitalisering Uitgever(s): ...daM uitgeverij |
|
2014 | Onderzoeker Monique Simons over beweeggames Uitgever(s): Kenniscentrum Suiker en Voeding |
|
2014 | Beweeggames Uitgever(s): Gelderlander |
|
2014 | Apps to promote physical activity among adults Uitgever(s): Middelweerd et al. |
|
2014 | Just a fad? Uitgever(s): Lister et al |
|
2014 | Let's play Uitgever(s): TNO, VitaValley |
|
2014 | De eredivisie als fantasy sport Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam |
|
2014 | Destigmatization of eSports through entrepreneurial action Uitgever(s): Vrije Universiteit Amsterdam |
|
2014 | Gymleraar let op: de ‘digitale’ gymles komt eraan! Uitgever(s): KVLO |
|
2013 | Active video games and health indicators in children and youth Uitgever(s): LeBlanc et al. |
|
2013 | Exergaming for balance training of elderly Uitgever(s): van Diest et al |
|
2013 | Video games as a spectator sport Uitgever(s): Universiteit Utrecht |
|
2012 | Exergaming and older adult cognition Uitgever(s): American College of Preventive Medicine and the Association for Prevention Teaching and Research |
|
2012 | Role of video games in improving health-related outcomes Uitgever(s): Elsevier Inc. |
|
2012 | Prevalence and correlates of exergaming in youth Uitgever(s): American Academy of Pediatrics |
|
2012 | Active gaming in Dutch adolescents Uitgever(s): Simons et al. |
|
2012 | Evaluatie interventie beweeggames Uitgever(s): TNO Behavioural and Societal Sciences |
|
2012 | Dutch children and parents' views on active and non-active video gaming Uitgever(s): |
|
2012 | Een (st)app dichterbij een sportende stad Uitgever(s): Rotterdam Sportsupport, Hogeschool Rotterdam |
|
2012 | Gamend gymmen Uitgever(s): Innovatie Platform Onderwijs Nederland (IPON) |
|
2011 | Van spelen tot serious gaming Uitgever(s): Uitgeverij Acco |
|
2011 | Leefstijl, arbeid en gezondheid Uitgever(s): Hogeschool Utrecht |
|
2011 | The power of play Uitgever(s): American Heart Association |
|
2011 | Energy cost of exergaming Uitgever(s): American Medical Association |
|
2011 | Play on Uitgever(s): Stichting Toekomstbeeld der Techniek (STT) |
|
2011 | Activity-promoting gaming systems in exercise and rehabilitation Uitgever(s): Department of Veterans Affairs |
|
2011 | Beweeggames voor gezondheidswinst Uitgever(s): KVLO |
|
2011 | Onderzoek naar beweeggames moet naar een hoger level Uitgever(s): KVLO |
|
2011 | Beweeggames in het onderwijs Uitgever(s): KVLO |
|
2010 | Bewegen met computer games Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg |
|
2009 | Feasibility, design and conduct of a pragmatic randomized controlled trial to reduce overweight and obesity in children Uitgever(s): Maddison et al; |
|
2009 | Beweegstimulering door middel van een innovatieve buitenspeelhulp, de Swinxs Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg |
|
2009 | It's all in the game! Uitgever(s): Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) |
|
2008 | Couch potatoes to jumping beans Uitgever(s): Ni Mhurchu et al. |
|
2007 | Bewegen met computergames Uitgever(s): TNO Preventie en Zorg |
|
2006 | Effect of a virtual reality-enhanced exercise protocol after coronary artery bypass grafting Uitgever(s): |
|
z.j. | The role of active gaming in physical activity in Dutch adolescents Uitgever(s): TNO |