Voorlichtingsposters en informatieborden voor sportaccommodaties

Om sportverenigingen en -aanbieders te helpen is er op basis van het sportprotocol een communicatiepakket ontwikkeld met voorlichtingsmaterialen om weer veilig samen te sporten. Het pakket bevat o.a. posters met richtlijnen voor bestuurders, trainers, ouders en sporters en is zowel te downloaden voor online als print.

In het pakket zit ook een set met informatieborden waarmee clubs en sportaanbieders hun accommodatie van routing en informatie op specifieke plekken kunnen voorzien. Daarnaast zijn er materialen beschikbaar om leden te informeren via de eigen website of social media-kanalen.

Alle materialen zijn te downloaden via de website van NOC*NSF.

Verzoek te verspreiden

Wij willen u vragen de materialen actief te helpen verspreiden onder de sportverenigingen in uw gemeente. Nu de sportverenigingen op korte termijn hun deuren ook weer (gedeeltelijk) mogen openen voor volwassenen, is verspreiding van digitale materialen allereerst noodzakelijk. Daarnaast kunt u verenigingen helpen door pakketjes met geprinte materialen te verspreiden.

Mocht u vragen hebben over deze informatie en/of andere vragen laat ons dat dan weten via info@sportengemeenten.nl. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te antwoorden.

, , , , , ,

Geplaatst op: 10 mei 2020