We ontdekten ‘Het Geheim van Samen’ tijdens het VSG-Congres in Emmen

Op 25 en 26 september kwamen professionals op het gebied van sport- en beweegbeleid uit heel Nederland samen voor het jaarlijkse VSG Congres. Dit jaar waren we te gast in Emmen voor een boeiend congresprogramma met toonaangevende keynote sprekers en prachtige Drentse voorbeelden van samenwerking op vele terreinen. Circa 300 aanwezigen lieten zich inspireren en ontdekten het geheim van samen.

Het Atlastheater, Wildlands adventure Zoo Emmen en vele andere locaties in en om Emmen vormden het decor voor een tweedaags programma vol inspiratie, ontmoeting en ontspanning. Ook werden de Sportgemeente van het Jaar en het Beste initiatief op sport- en beweeggebied bekend gemaakt.

Nog even terugblikken op het congres? De presentaties en foto’s zijn vanaf nu te vinden in de congresapp of hieronder op de website.

VSG Congres 2020

Volgend jaar zijn we met het VSG Congres te gast in Utrecht. Houd www.sportengemeenten.nl in de gaten voor details. Graag tot volgend jaar!

Presentaties

Foto’s dag 1