Webinar Effectief inzetten steungelden voor gezondere inwoners

Zijn de inwoners in uw gemeente door de coronapandemie ongezonder gaan leven? Elke gemeente krijgt extra geld voor herstel van gezondheid van inwoners. Weten hoe u in uw gemeente die middelen effectief inzet voor leefstijlthema’s zoals bewegen, roken en mentale gezondheid?

Meldt u zich dan snel aan voor het gratis webinar van RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu  Gezond Leven op dinsdag 27 juli 2021, 13.00 – 14.15 uur.

Voor wie?

Exclusief voor beleidsmakers en -adviseurs bij gemeenten en GGD Gemeentelijke/gewestelijke gezondheidsdienst ‘en.

Programma

In het webinar staat het praktische stappenplan van RIVM centraal. U wordt op weg geholpen met uw keuze voor doelen, doelgroepen en een integrale aanpak met een mix van (erkende) leefstijlinterventies. Ook ziet u hoe het RIVM u hierbij op maat kan ondersteunen. Informatie over de sprekers volgt.

Meer weten of aanmelden?

, , ,