Zwembad de Peppel Ede wint Innovatieprijs zwembaden 2017

Tijdens het Nationaal Zwembadcongres op 22 november in Amersfoort is de jaarlijkse Innovatieprijs Zwembaden uitgereikt. De prijs wordt gegeven aan bedrijven die zich op grond van hun innovatieve bedrijfsvoering of positieve prestaties hebben onderscheiden en dient als aanmoediging voor bedrijven die de zwembadbranche in een positief daglicht zetten.

Zwembad de Peppel ontving deze bijzondere waardering uit handen van André de Jeu, directeur Vereniging Sport en Gemeenten. De prijs werd overhandigd aan Ronald ter Hoeven, directeur Zwembad de Peppel.

Vereniging Sport en Gemeenten roemde bij monde van directeur André de Jeu met name de inzet om schoolzwemmen weer te introduceren met het schoolzwemprogramma Swim2Play, het installeren van een drenkelingendetectiesysteemvoor meer veiligheid van bezoekers en ondersteuning van het toezichthoudend personeel en de introductie van FloatFit.

Geplaatst op: 23 november 2017