Aanmelden Monitor Sport en Gemeenten

• Gemeente

Uw gemeente meldt zich aan voor deelname aan de Monitor Sport en Gemeenten en bevestigt dit door ondertekening van dit aanmeldformulier via het aanvinken van het desbetreffende vakje onderaan dit formulier.

Met de ondertekening van dit formulier geeft de gemeente aan bekend en akkoord te zijn met de inhoud van de Algemene Voorwaarden Monitor Sport en Gemeenten en verbindt zij zich aan de Monitor Sport en Gemeenten voor een minimale periode van drie jaar.

Deze overeenkomst gaat onafhankelijk van aanmelddatum officieel in per 1 januari 2024.
    * Deelname als individuele gemeente aan de Monitor Sport- en Gemeenten
    ** Deelname van gemeenten op basis van een regionaal samenwerkingsverband: GGD of VSG regio. De berekening van dit regiobedrag is gebaseerd op een gemiddelde GGD-regio bestaande uit 14 gemeenten. Per gemeente betekent dit een bedrag
    van € 412.75 excl. btw (prijsniveau 2023 ***). Peildatum voor ‘regio deelname’ is 1 maart. ***Het deelnamebedrag voor de monitor word jaarlijks geïndexeerd op basis van de consumentenprijsindex.
  • Informatie en praktische zaken

Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende formulier neemt Vereniging Sport en Gemeenten contact met u op om de praktische organisatie en planning te bespreken.
  • Contactpersoon (formele opdrachtgever)

• Contactpersoon (coördinator)

• Overige contacten

De coördinator is het primaire aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de verzameling en invoer van gegevens op de website www.monitorsportengemeenten.nl. Zodra uw account is aangemaakt is het mogelijk om op het platform meerdere gebruikersaccounts aan te maken. Dit kan de coördinator zelf doen.
  • Facturering

Geef hier aan hoe en aan wie de factuur moet worden geadresseerd:
  • Ondertekening

Ik ga akkoord met deelname aan de Monitor Sport en Gemeenten en de bijbehorende Algemene Voorwaarden (opent in nieuw venster). Tevens verklaar ik gemachtigd te zijn om namens de gemeente de overeenkomst te tekenen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.