Voorwaarden aanmelden Inspiratiedag VSG-Noord “De maatschappij verandert, en jij dan?”

Donderdag 11 april 2019 – Euroborg en Sportcentrum Europapark - Groningen

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • De kosten voor deelname bedragen voor VSG-leden € 79,00. Niet-leden betalen € 99,00.
    Deze bedragen zijn inclusief koffie/thee en lunch en exclusief btw.
  • Deze bijeenkomst is voor alle mensen die werkzaam zijn in de sport- en beweegsector zoals:     sporthalbeheerders, zwembadmedewerkers, technische medewerkers, buurtsportcoaches, groenmedewerkers en beleidsmedewerkers.
  • Tot 2 april 2019 heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten, Euroborg en Sportcentrum Europapark zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.