Voorwaarden aanmelden Kennisdag Sport en Accommodaties 2020

Dinsdag 29 september 2020 - Online

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij over inschrijving en/of onjuiste verdeling van gemeente/bedrijfspartners deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Het maximale aantal personen dat deel kan nemen aan een workshopronde bedraagt 270. Per workshop kunnen maximaal 90 personen deelnemen waarbij we in eerste instantie 1 bedrijfspartner per workshop zullen toelaten.
  • De kosten voor deelname bedragen € 75 voor leden (excl. bedrijfspartners). Niet-leden betalen € 112,50. VSG-bedrijfspartners kunnen deelnemen volgens de voorwaarden van het type lidmaatschap.
  • Tot donderdag 24 september heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail doorgegeven te worden via info@sportengemeenten.nl.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijfspartners en volgens voorwaarden van het type lidmaatschap. Bij annulering kan  – in overleg met VSG Studie & Congres – een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail doorgegeven te worden via info@sportengemeenten.nl. Tot donderdag 24 september heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht en/of het aantal deelnames volgens uw type lidmaatschap (goud, zilver of brons) in mindering gebracht.
  • Na inschrijving ontvangt u een kopie van uw inschrijving per e-mail. Ongeveer een week voorafgaand aan de kennisdag ontvangt u een definitieve deelnamebevestiging, inclusief programma en eventuele overige relevante informatie.
  • Tijdens deze kennisdag worden de workshops opgenomen waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media.
  • Als u niet herkenbaar op deze foto’s en of film (beeld) materialen wilt komen te staan, kunt u dit voorafgaand aan de kennisdag aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sportengemeenten.nl. Het staat u vrij om aan workshop deel te nemen zonder uw camera aan te hebben staan.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy . Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.