Voorwaarden aanmelden Studiereis VSG-Zuid naar Marseille

Woensdag 6 oktober t/m zaterdag 9 oktober 2021

• Aanmelden is mogelijk tot en met woensdag 30 juni (of zoveel eerder als het maximum van 50 deelnemers is bereikt). Na deze datum wordt uw inschrijving op een wachtlijst geplaatst en neemt de reisorganisatie contact met op om u te informeren of deelname al dan niet mogelijk is.
  • Het reisgezelschap zal bestaan uit maximaal 50 personen.
  • De reiscommissie heeft als uitgangspunt te streven naar een evenwichtige samenstelling van het reisgezelschap met een goede balans tussen gemeenten, provincie en non-profit organisaties en VSG-bedrijfspartners. Bij afwijking hiervan behoudt de reiscommissie zich het recht voor om bij meer dan 2 aanmeldingen vanuit dezelfde organisatie één of meerdere personen vanuit deze organisatie op de wachtlijst te plaatsen. Voor de VSG-bedrijfspartners is het uitgangspunt van maximaal één aanmelding per bedrijf, tenzij er nog plaatsen beschikbaar zijn. De reiscommissie (eventueel in overleg met de directie van VSG) beslist in deze in de samenstelling van het reisgezelschap.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Na aanmelding ontvangt u een inschrijfbevestiging. Na de sluiting van de inschrijfdatum krijgt u bericht over de definitieve doorgang van de studiereis. Het definitieve programma ontvangt u ruim voor vertrek.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijfspartners en volgens voorwaarden van het type bedrijfspartnerschap.
  • De deelnamekosten voor deze studiereis zijn:
    • deelnemers van gemeentelijke, provinciale en not-for-profit organisaties betalen € 1.400,– excl. BTW;
    • VSG-bedrijfspartners en overige instanties betalen € 1.600 euro p.p. exclusief BTW
  •  Inbegrepen in de deelnamekosten zijn:
    • Vervoer (vlucht en touringcar in Marceille)
    • Overnachtingen in een hotel in Marceille
    • Maaltijden (ontbijt, lunch en diner)
    • Compensatie voor de CO2-uitstoot van de vliegreis.
    • Een advertentie in de besloten VSG Reis App voor VSG-bedrijfspartners
  •  NIET inbegrepen:
    • Uitgaven van persoonlijke aard
  • Bij annulering van uw deelname tot 1 augustus heeft dit geen financiële consequenties. Bij annulering vanaf 1 augustus wordt er € 500 exclusief BTW aan annuleringkosten in rekening gebracht. Indien er binnen 1 week voor de vetrekdatum wordt geannuleerd zal de volledige deelnemersbijdrage in rekening worden gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, uw plaats innemen. Eventuele wijzigingskosten zullen aan u worden doorbelast. Plaatsvervanging en annulering dienen per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • Indien de reis door omstandigheden geen doorgang kan vinden en door de VSG wordt geannuleerd, ontvangen deelnemers hun inschrijfgeld retour.
  • Voor deelname aan de studiereis heeft u een geldig paspoort/ID kaart en zorgpas nodig en dient u deze bij u te hebben tijdens de reis.
  • U dient zelf zorg te dragen voor een eventuele annulerings- reis en/of ongevallenverzekering voor dit werkbezoek.
  • Deelnemers dienen zelf zorg te dragen voor de vereisten om binnen Europa te mogen reizen (vaccinatiepaspoort dan wel negatieve PCR-test).
  • Wij maken u er op attent dat het van belang is dat u uw gegevens op het aanmeldformulier correct invult. Wijzigingen kunnen leiden tot extra kosten.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten is niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen tijdens deze reis.
  • Tijdens deze reis kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media. Indien u hier bezwaar tegen heeft verzoeken wij u een email te sturen naar info@sportengemeenten.nl.