Voorwaarden aanmelden VSG-kennisweek Sport en Gemeenten 2021

Maandag 22 maart tot en met donderdag 1 april online via Zoom

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Het maximale aantal personen dat deel kan nemen per sessie bedraagt 40. Alle sessies worden 1 keer aangeboden. Indien een sessie vol is kan men op een wachtlijst geplaatst worden door een mail te sturen naar info@sportengemeenten.nl. Indien er een plek beschikbaar komt nemen wij contact met u op.
  • De kosten voor deelname bedragen:
    • VSG-leden
      • Losse sessie                          45,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 5 sessies            200,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 10 sessies            360,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 15 sessies             495,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 20 sessies             625,00 euro exclusief btw
    • Niet-leden
      • Losse sessie 67,50              67,50 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 5 sessies            300,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 10 sessies            540,00 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 15 sessies             742,50 euro exclusief btw
      • Pakketprijs 20 sessies             937,50 euro exclusief btw
    • Voor VSG-bedrijfspartners geldt dat de eerste 5 sessies als 1 deelname van het beschikbare lidmaatschapstegoed af gaat. Worden er meer sessies op organisatieniveau afgenomen dan wordt er € 31,25 per sessie in rekening gebracht.
  • Deelnemers dienen zich individueel aan te melden voor de sessies die ze willen bijwonen. Welk pakket is afgenomen wordt achteraf bepaald en gefactureerd a.d.h.v. de ontvangen inschrijvingen van eenzelfde organisatie.
  • Deelnemers ontvangen een unieke link om achteraf de sessie terug te kunnen kijken.
  • Bij annulering wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail doorgegeven te worden via info@sportengemeenten.nl.
  • De factuur wordt u na afloop van de kennisweek door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijfspartners.
  • Na inschrijving ontvangt u een kopie van uw inschrijving per e-mail. Enkele dagen voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een definitieve deelnamebevestiging, inclusief programma, deelnamelink en eventuele overige relevante informatie.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media.
  • Als u niet herkenbaar op deze foto’s en of film (beeld) materialen wilt komen te staan, kunt u dit aangeven bij de fotograaf of filmmaker en/of dit voorafgaand aan de bijeenkomst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website (link invoegen). Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.