Voorwaarden Inspiratiebijeenkomst beter benutten van binnensportaccommodaties

20 november in Ede

• Deze inspiratiebijeenkomst is bedoeld voor professionals werkzaam bij gemeenten en/of sportbedrijven.
  • Er is plaats voor 30 personen, waarbij er per gemeente maximaal 2 personen kunnen worden afgevaardigd.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij over inschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Deelname aan de inspiratiebijeenkomst is gratis
  • Deelname is inclusief koffie/thee en lunch.
  • Vereniging Sport en Gemeenten en Kenniscentrum Sport zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Na aanmelding ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging.
  • Uw gegevens worden verwerkt en uitsluitend voor activiteiten van Vereniging Sport en Gemeenten gebruikt en niet aan derden verstrekt.
  • Deelname aan de inspiratiebijeenkomst is gratis. Bij niet-verschijnen worden 20 euro excl. btw administratiekosten in rekening gebracht. In overleg met Vereniging Sport en Gemeenten kunt u zich laten vervangen door een collega. Vervanging en annulering dienen altijd schriftelijk te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media. Indien u hier bezwaar tegen heeft verzoeken wij u een email te sturen naar info@sportengemeenten.nl.