Voorwaarden inschrijven Nationaal zwembadcongres 2020

Woensdag 8 en donderdag 9 april 2020 - Hotel Papendal, Arnhem

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • De kosten voor deelname bedragen:
    • A) Deelname 2 dagen exclusief diner (excl. hotelovernachting)
      – Kosten VSG-, HISWA/RECRON, WiZZ-leden en zwemlesaanbieders met de Licentie Nationale Zwemdiploma’s van de Nationale Raad Zwemveiligheid € 395.
      – Niet-leden betalen € 617,50.
      – Kosten Young Professionals van VSG-lidorganisatie € 256,75.
      Deze kosten zijn exclusief btw en inclusief koffie/thee/lunch.
    • B) Deelname 2 dagen inclusief diner (excl. hotelovernachting)
      – Kosten VSG-, HISWA/RECRON, WiZZ-leden en zwemlesaanbieders met de Licentie Nationale Zwemdiploma’s van de Nationale Raad Zwemveiligheid € 445.
      – Niet-leden betalen € 667,50.
      – Kosten Young Professionals van VSG-lidorganisatie € 306,75.
      Deze kosten zijn exclusief btw en inclusief koffie/thee/lunch en diner.
  • Het Young Professionals tarief is alleen voor jonge professionals (< 36 jaar) van een VSG-lidorganisatie. De Young Professional dient zich samen met een senior aan te melden voor eenzelfde arrangement. Per senior kunnen maximaal drie jong professionals gebruik maken van het kortingstarief. Het aantal jonge professionals van een VSG-bedrijfspartner dat gebruik kan maken van het kortingstarief is afhankelijk van het type lidmaatschap.
  • Deelname is inclusief koffie/thee, lunches en indien opgegeven diner en overnachting.
  • De kosten van een hotelovernachting zijn: € 117,50 p.p. in een 1-persoonskamer bij éénpersoonsgebruik. Voor een 2-persoonskamer bij tweepersoonsgebruik betaalt u € 80 p.p.
  • Deze kosten zijn inclusief ontbijt en toeristenbelasting maar exclusief btw.
  • De kamers worden ingedeeld op basis van volgorde van inschrijving en zijn beperkt beschikbaar. Als er geen kamer meer beschikbaar is, wordt u daar z.s.m. over geïnformeerd.
  • Tot 16 maart heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage (incl. eventuele overnachtingskosten) in rekening gebracht.
  • In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten en Hotel Papendal zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven en volgens voorwaarden van het type lidmaatschap. Bij annulering kan  – in overleg met VSG Studie & Congres – een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl. Bij annulering zonder plaatsvervanging wordt de inschrijving op het aantal deelnames volgens uw type lidmaatschap (goud, zilver of brons) in mindering gebracht.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media. Indien u hier bezwaar tegen heeft verzoeken wij u een email te sturen naar info@sportengemeenten.nl.