Voorwaarden inschrijven Studiereis VSG-Oost naar Lissabon

2 t/m 5 oktober 2019 - Lissabon

• Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven en volgens voorwaarden van het type bedrijfslidmaatschap.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst.
  • Het reisgezelschap zal bestaan uit ongeveer 55 personen.
    De reiscommissie heeft als uitgangspunt te streven naar een evenwichtige samenstelling van het reisgezelschap met een goede balans tussen gemeenten, provincie en non-profit organisaties en bedrijfspartners. Bij afwijking hiervan behoudt de reiscommissie zich het recht voor om bij meer dan 2 aanmeldingen vanuit dezelfde organisatie één of meerdere personen vanuit deze organisatie op de wachtlijst te plaatsen. Voor de bedrijfspartners is het uitgangspunt van maximaal één aanmelding per bedrijf, tenzij er nog plaatsen beschikbaar zijn. De reiscommissie (eventueel in overleg met de directie VSG) beslist in deze in de samenstelling van het reisgezelschap.
    Bij over-inschrijving wordt er gewerkt met een wachtlijst.
  • De deelnamekosten voor deze studiereis zijn:
    • Provincie, gemeente, non-profit: € 1.350,00 excl. BTW.
    • Bedrijven en overige organisaties: € 1.600,00 excl. BTW (incl. een advertentie in de besloten VSG-reis App en in het reisverslag).
  • Inbegrepen in de deelname kosten zijn:
    • Vlucht Amsterdam – Lissabon v.v.
    • Drie overnachtingen in een 4* hotel
    • Gezamenlijk vervoer tijdens het programma per touringcar
    • Ontbijt, lunch en diner in Lissabon
    • Collectieve reisverzekering
    • Milieu- / CO2-compensatie vliegen (certificaat bij reiscommissie op te vragen)
  • Wij maken u er op attent dat het van belang is dat u uw gegevens correct invult. Wijzigingen kunnen leiden tot extra kosten.
  • Eventuele annulering is kosteloos mogelijk tot en met 5 juli 2019. Hierna wordt het volledige bedrag aan deelnamekosten doorberekend. Bij verhindering – na 5 juli 2019 – kunt u uw plaats (in overleg met de reiscommissie) door iemand anders laten innemen. Annuleringen dienen altijd per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • U heeft een geldig paspoort of identiteitsbewijs nodig.
  • De deelnemersbijdrage dient voorafgaand aan de studiereis te zijn voldaan, de factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden