Voorwaarden inschrijven Zwembad Webinars 2021

5 februari t/m 28 mei 2021

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Bij overschrijving wordt u op een wachtlijst geplaatst Bij voldoende aanmeldingen voor de wachtlijst zullen wij een sessies nogmaals aanbieden.
  • Het maximale aantal personen dat deel kan nemen per webinar bedraagt 50.
  • De Webinars worden aangeboden via Zoom.
  • De kosten voor deelname bedragen
    • Leden
      • Kosten per Webinar € 29,95 (excl. btw).
      • Passe Partout: € 147,50 (excl. btw) én daarmee krijgt u ook 10% korting op het afsluitende event dat later wordt georganiseerd.
    • Niet-Leden
      • Kosten per Webinar € 45,- (excl. btw).
      • Passe Partout: € 221,25 (excl. btw)  én daarmee krijgt u ook 10% korting op het afsluitende event dat later wordt georganiseerd.
  • Het Webinar Keurmerk Veilig & Schoon is gratis te volgen door Keurmerkhouders van het Keurmerk Veilig & Schoon.
  • Bij annulering wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. Annuleringen kunnen enkel per mail doorgegeven worden via info@sportengemeenten.nl.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Na inschrijving ontvangt u een kopie van uw inschrijving per e-mail. Enkele dagen voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een definitieve deelnamebevestiging, inclusief programma, een deelnamelink en eventuele overige relevante informatie.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website (link invoegen). Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven.