VSG-Young Professionals Network landelijk en in de regio

VSG-YPN wil jongeren tot en met 35 jaar aan zich binden door kwalitatief hoogwaardige bijeenkomsten te organiseren, waarin persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling voorop staan. Daarnaast wil ze jongeren de mogelijkheid bieden om nieuwe verbindingen aan te gaan, met hun eigen en met andere generaties. De kernwaarden van het VSG-YPN zijn kwaliteit, verbinden en ontwikkelen. De activiteiten en bijeenkomsten van het VSG-YPN worden vanuit die kernwaarden ingevuld en vorm gegeven. VSG-YPN organiseert jaarlijks meerdere bijeenkomsten, zowel op landelijk als op regionaal niveau.

YPN-kerngroep
VSG-YPN wordt bestuurd door een kerngroep, bestaande uit:

• Robin Sweegers, Techonomy Sports, (voorzitter)
  • Marc Sprengers, Olco
  • Elzemieke van Empel, Stichting Pulse
  • Remco Aarts, Gemeente Rotterdam
  • Ruud Taks, Drijver en Partners

VSG-regioteams
De YPN-kerngroep wordt bij de uitvoering van haar taken ondersteund door diverse werkgroepen.
Zo is er vanuit de YPN-kerngroep voor elke regio een “regiotrekker” aangesteld die de overleggen van het werkteam uit zijn of haar regio voorzit. Ben je geïnteresseerd en wil je meehelpen en meedenken in de organisatie van regionale VSG-YPN activiteiten of wil je meer weten over de activiteiten in jou regio neem dan contact met hen op!

De regionale werkteams

VSG-YPN Noord
Vertegenwoordigers in de werkgroep VSG-YPN Noord zijn Wouter Hoogland (Pulastic Sportvloeren), Rick Horst (gemeente Assen), Mieke Zijl (Sportdrenthe), Annewil Schreuder (gemeente Veendam), Jessica Oude Sogtoen (Huis voor de Sport Groningen), Jorike Olde Loohuis (gemeente Pekela) en Nienke Scheeper (gemeente Winsum).

VSG-YPN Oost
Vertegenwoordigers in de werkgroep VSG-YPN Oost zijn Stefan Staartjes (gemeente Nijkerk), Bas Löverink (gemeente Utrechtse Heuvelrug), Kim Nijhof (gemeente Olst- Wijhe), Marieke de Bruin (gemeente Stichtse Vecht), Marja Nieuwenhuis – Leijenhorst (KVLO), Corine Koning (Sportservice Doetinchem), Paul van der Meer (Kenniscentrum Sport), en Rick Brounen (VSG).

VSG-YPN Zuid
Vertegenwoordigers in de werkgroep VSG-YPN Zuid zijn Ruud Taks (Drijver en Partners), Dominique Palmen (SSNB), Bob Smolders (Nijha), Frank van den Boomen (gemeente Valkenswaard, Fontys Sporthogeschool, gemeente Stein), Elian Siemers (gemeente Den Bosch) en Bram Jacobs (gemeente Reusel-de Mierden).

VSG-YPN West
Vertegenwoordigers in de werkgroep VSG-YPN West zijn Philipp van Benthem (gemeente Amsterdam), Elzemieke van Empel (Team Sportservice, provincie Utrecht), Peter Bakker (Team Sportservice, West-Friesland) en Luke Mulder (Werkorganisatie Langedijk & Heerhugowaard).