Voorwaarden aanmelden Studiereis VSG-West naar Malaga

3 t/m 6 april 2019

• De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen. De reisorganisatie zal in dit geval contact met u opnemen om u te informeren of deelname al dan niet mogelijk is.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven en volgens voorwaarden van het type bedrijfslidmaatschap.
  • Het reisgezelschap zal bestaan uit ongeveer 50-60 personen. Hierbij wordt gestreefd naar een goede balans tussen gemeenten, provincie en non-profit organisaties (minstens 50%) en bedrijfspartners (maximaal 50%). De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • De deelnemerskosten bedragen € 1.295,- voor deelnemers uit gemeentelijke, provinciale of andere non-profit organisaties.
    VSG-bedrijfspartners betalen € 1.595,-.
    Deze prijs is inclusief reis- en verblijfkosten en exclusief BTW
  • Wij maken u er op attent dat het van belang is dat u uw gegevens correct invult. Wijzigingen kunnen leiden tot extra kosten.
  • Inschrijving verplicht tot betaling.
  • Bij annulering wordt het volledige bedrag aan deelnamekosten doorberekend. Annuleringen dienen altijd per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • Bij verhindering kunt u uw plaats (in overleg met de studiecommissie) door iemand anders laten innemen, eventuele wijzigingskosten zullen aan u worden doorbelast. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • Voor het werkbezoek heeft u en geldig paspoort of identiteitsbewijs nodig.
  • U dient zelf zorg te dragen voor een eventuele annulerings- reis en/of ongevallenverzekering voor dit werkbezoek.
  • De deelnemersbijdrage dient voorafgaand aan het werkbezoek te zijn voldaan, de factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden

Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website.