Inschrijvingsvoorwaarden VSG YPN Lustrumreis

Donderdag 14 & vrijdag 15 maart – Eindhoven, Antwerpen en Brussel

• Er kunnen maximaal 30 deelnemers zich aanmelden voor de YPN lustrumreis;
  • Deelname is exclusief voorbehouden aan jonge professionals die zich hebben aangemeld voor het YPN netwerk;
  • Deelname van jonge professionals werkzaam bij bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven en volgens voorwaarden van het type bedrijfslidmaatschap;
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij over inschrijving en/of een onjuiste balans tussen bedrijfs- en gemeentelijke deelname, deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen;
  • Kosten voor deelname aan de YPN lustrumreis bedragen €  45,-.excl. btw
  • Deelname is inclusief lunch, diner en overnachting. Overnachting op basis van tweepersoonskamer voor tweepersoonsgebruik en inclusief ontbijt. De organisatie zorgt voor een passende kamerindeling.
  • Tot 22 februari 2019 heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • Vereniging Sport en Gemeenten is niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Na aanmelding ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging.
  • Uw gegevens worden verwerkt en uitsluitend voor activiteiten van het VSG-Young Professionals Network gebruikt en niet aan derden verstrekt.
  • U ontvangt op uw e-mailadres acht keer per jaar de VSG-nieuwsbrief.