Online Inspiratiebijeenkomst ‘Opbrengsten Maatschappelijk Steunpakket Corona’

Donderdag 11 november 10.00-12.00 uur

In maart 2021 is het Maatschappelijk Steunpakket van 200 miljoen euro voor gemeenten en maatschappelijke organisaties in het leven geroepen. Met het steunpakket worden de ontstane problemen door Corona op het gebied van Mentale Gezondheid, Leefstijl, Sport, Jeugd & Kwetsbare Groepen aangepakt.

Deze inspiratiebijeenkomst laat mooie projecten zien die met de middelen zijn gestart of opgeschaald. Verder gaan we van interessante sprekers horen welke maatschappelijke trends of innovatieve ideeën er zijn en wat er leeft binnen gemeenten als het gaat om herstel na corona. Ook is er ruimte voor online ontmoetingsvormen en interactie. De staatssecretaris van VWS sluit het laatste deel van de bijeenkomst aan voor een aantal “live” vragen die u via de Zoom-verbinding kunt stellen.

Het is een bijeenkomst voor en door wethouders, directeuren sociaal domein, beleidsmakers en diverse maatschappelijke professionals die betrokken zijn bij herstelprojecten na corona.

Aanmelden bijeenkomst 11 november

Zet 11 november in uw agenda en meld u direct aan via: Registratie | Inspiratiebijeenkomst “Opbrengsten Maatschappelijk Steunpakket Corona”

Kent u een inspirerend project?

Voorafgaand aan de bijeenkomst gaat er een filmploeg een aantal dagen het land in om de meest inspirerende initiatieven vast te leggen.
Wij hebben al een aantal mooie voorbeelden in het vizier die met het steunpakket tot stand zijn gekomen, maar meer ideeën zijn altijd welkom! Dus kent u een initiatief of project dat we echt niet mogen missen, meld dit dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval vóór 15 oktober bij het Evenementenbureau VWS, via: p.guijt@minvws.nl