Gezocht Aanvoerder regioteam Young Professionals Network Zuid

logo young professional networkNa het vertrek van Melissa Kolhorn als aanvoerder bij het regioteam Young Professionals Network Zuid zijn wij op zoek naar een nieuwe aanvoerder. We zoeken een aanvoerder voor de regio Zuid (Limburg, Brabant en Zeeland). Nog niet bekend met het VSG-Young Professionals Network bekijk dan onze webpagina.

We zijn op zoek naar iemand van onder de 35 jaar die de kar kan en wil trekken en samen met de andere regioteamleden aan de slag gaat het met het organiseren van inspirerende activiteiten voor jonge (sport)professionals in het Zuiden en daarbuiten. Je bent daarin vrij om je creativiteit de loop te laten gaan en inspirerende, innovatieve en anders dan anders activiteiten te organiseren.

Ervaring van Melissa Kolhorn, voormalig aanvoerder YPN team Zuid
Op een leuke en gezellige manier heb ik mijn netwerk kunnen uitbreiden, kennis opgedaan van verschillende thema’s die bij andere gemeenten spelen, mijn eigen ervaringen kunnen delen, verschillende sportlocaties gezien, bijeenkomsten georganiseerd en aan mijn persoonlijke ontwikkeling kunnen werken. Het mooie aan het horen bij het regioteam en het landelijke kernteam vond ik dat je met veel verschillende mensen en met verschillende invalshoeken van de sport te maken krijgt (zoals beleid, uitvoering, materiaalaanbieders, verschillende soorten gemeenten en organisaties), waardoor je veel kennis kan opdoen over diverse onderwerpen in de sport. Bij het organiseren van een bijeenkomst voor de regio Zuid krijg je vrijheid, verantwoordelijkheid en is er vertrouwen. Je mag zelf helemaal bepalen waar je graag de focus op legt: netwerken, kennisdeling, persoonlijke ontwikkeling etc. Kortom, ik heb twee leerzame en waardevolle jaren gehad als regiotrekker van het regioteam Zuid!

Voel jij je aangesproken en lijkt het je leuk om op deze wijze als vrijwilliger bij te dragen binnen het netwerk?
Jezelf daarmee verder te ontwikkelen en het (sport)netwerk beter te leren kennen?

Bekijk dan gehele vacaturetekst en stuur je sollicitatie in voor 12 juni. Creatieve manieren van solliciteren worden op prijs gesteld! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rick Brounen via r.brounen@sportengemeenten.nl

Namens het regioteam YPN Zuid
Bram Jacobs, Dominique Palmen, Frank van den Boomen, Ellian van Geloven en Bob Smolders

Geplaatst op: 19 mei 2020