Voorwaarden inschrijven Werkatelier Sport, Bewegen en Sociaal Domein

14 november 2019 - Antropia Cultuur- en Congrescentrum, Landgoed de Reehorst, Driebergen-Zeist.

• Het werkatelier is bedoeld voor beleidsmedewerkers en programmamanagers sport, gezondheid en sociaal domein. Voorwaarde voor deelname is dat er per gemeente minimaal één vertegenwoordiger vanuit domein sport/bewegen/gezondheid en één vertegenwoordiger vanuit sociaal domein aanwezig is.
  • Er kunnen minimaal 24 en maximaal 40 personen aan het werkatelier deelnemen.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • De kosten voor deelname bedragen:
    VSG-leden: € 195,00 excl. btw.
    Niet-leden: € 292,50 excl. btw.
    Deelname is inclusief koffie/thee en lunch.
  • Tot 30 oktober 2019 heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage (incl. eventuele overnachtingskosten) in rekening gebracht.
  • In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen.
  • Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten en Hotel en Conferentiecentrum Bergse Bossen zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier hanteren wij de AVG-wetgeving.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media. Indien u hier bewaar tegen heeft verzoeken wij u een email te sturen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.