Inschrijvingsvoorwaarden Experttraining beleidsadviseur 3.0 co-creatie – Module: ‘Echt je doel bereiken, doen wat werkt’.

Woensdag 27 november tot en met donderdag 28 november (inclusief overnachting) in Driebergen

Woensdag 26 juni tot en met donderdag 27 juni (inclusief overnachting) in Driebergen

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij over inschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Het maximale aantal deelnemers bedraagt 16.
  • Bij minder dan 12 deelnemers behoudt de organisatie zich het recht de experttraining af te gelasten en -indien mogelijk- te bekijken of nieuwe experttraining op een andere datum mogelijk is.
  • De kosten voor deelname bedragen:
    • VSG-leden betalen € 695,00
    • Niet-leden betalen € 795,00
    • Young Professionals (< 36 jaar) van een VSG-lid-organisatie betalen € 450,00

Deze kosten zijn exclusief btw maar inclusief documentatie, koffie/thee, lunches, diner en een overnachting van woensdag 27 november tot en met donderdag 28 november in een 1-persoonskamer met ontbijt.

• Het Young Professionals tarief is alleen voor jonge professionals (< 36 jaar) van een VSG-lidorganisatie. De Young Professional dient zich samen met een senior aan te melden voor eenzelfde arrangement. Per senior kunnen maximaal 2 jong professionals gebruik maken van het kortingstarief.
  • De kamers worden ingedeeld op basis van volgorde van inschrijving.
  • Bij annulering wordt de volledige deelnemersbijdrage (incl. overnachtingskosten) in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten, VSG Studie & Congres en Hotel & Conferentiecentrum Bergse Bossen in Driebergen zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.