Visie & Beleidsplein
LIFE21
de discursieve actie methode
jongeren ontwikkelen gezondheidsinterventies
Lamerichs, J., Koelen, M., Molder, H.F.M. te, & Nierop, P. van (2006). LIFE21: de discursieve actie methode, jongeren ontwikkelen gezondheidsinterventies. Wageningen: Wageningen Universiteit, Sectie Communicatiewetenschap.
De sectie communicatiewetenschap van Wageningen Universiteit en de afdeling Gezondheidsbevordering van de GGD Eindhoven hebben met financiële steun van ZON-Mw een project uitgevoerd dat als titel draagt: 'LIFE21: Jongeren van 12-18 door middel van actieve participatie betrekken bij de invulling van hun eigen gezonde leefstijl'. Het project is gestart in april 2002 en is in december 2004 afgerond. Dit rapport geeft een overzicht van de ervaringen die tijdens het project zijn opgedaan. Tevens wil dit rapport professionals de gelegenheid bieden op gedetailleerde wijze kennis te nemen van de methodiek die tijdens dit project is ontwikkeld en de resultaten die hiermee zijn bereikt bij het ontwerpen van interventies vóór en dóór de doelgroep.
Uitgever(s): Wageningen Universiteit, Sectie Communicatiewetenschap,
Download(s)
LIFE21 : de discursieve actie methode : jongeren ontwikkelen gezondheidsinterventies
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Joyce LamerichsMaria Koelen
H.F.M. te Molder
P. van Nierop
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
gezondheidgezondheidsbeleid
interventies
jeugdparticipatie
jongeren